niedziela, 1 maja 2022

Picie mleka z piersi

Moja przyjaciółka, która jest ze mną dziś rano, weszła do mojego pokoju, gdy czytałem ten wątek. Przypomniała mi o pewnym wydarzeniu sprzed lat, kiedy umawialiśmy się na randki w czasach hipisowskich. Nie mogę uwierzyć, że sam o tym nie pamiętałem. Odwiedziliśmy naszą przyjaciółkę, która niedawno urodziła dziecko i karmiła je piersią. Miała na sobie koszulkę, a mój przyjaciel zwrócił jej uwagę, że wygląda na to, iż wycieka z niej mleko, ponieważ na koszulce w miejscu, gdzie znajdowała się jedna z brodawek, była mokra plama. Ona odpowiedziała, że ma ten problem regularnie, ale nie lubi odciągać nadmiaru mleka, którego dziecko nie wypije. Podnosi więc koszulkę i odciąga mleko z wyciekającej piersi na ręcznik. Moja dziewczyna pytała ją o różne rzeczy związane z karmieniem piersią, w tym o to, jak smakuje mleko. Dziewczyna podnosi swoją koszulkę i proponuje mojej dziewczynce, żeby spróbowała. Moja dziewczyna patrzy na mnie dziwnym wzrokiem i mówi, że "nie wiedziała o tym". Dziewczyna zaproponowała jeszcze raz, a ja powiedziałem jej, żeby spróbowała. Nieśmiało moja dziewczyna pochyliła się i wzięła do ust jej sutek, zlizała kilka kropel z piersi i odsunęła się. Dziewczyna powiedziała, że śmiało, wyssij trochę, żebyś miał dobry smak. Dodając, że dzięki temu jej dziecko nie będzie głodne. Tym razem moja dziewczyna nieśmiało wzięła kilka haustów, odsunęła się i powiedziała, jak dobrze smakuje, a potem znowu ssała ją przez dobrą minutę. No cóż, do tej pory siedziałem tam patrząc na to coraz hard-on. Po tym, jak moja dziewczyna się odsunęła, podziękowała jej za "doświadczenie". Dziewczyna spojrzała na mnie i zapytała, czy ja też chcę spróbować. Spojrzałem na moją dziewczynę, a ona nie protestowała, ale też nie zachęcała mnie. Powiedziałem, że tak, i podszedłem do niej, klękając przed nią. Powiedziałem, że chyba mi się to spodoba, położyłem usta na drugiej piersi i zacząłem ssać. Pomyślałem, że to było smaczne i bardzo fajne doświadczenie. Po krótkim czasie oderwałem się od niej, a ona powiedziała, żebym spróbował jeszcze raz. Odchyliłem się do tyłu i rozkoszowałem się tym przez dobrą minutę. Oczywiście byłem twardy jak skała. Zapytała mnie, jak mi się podobało, na co odpowiedziałem, że było to przyjemne i podniecające doświadczenie. Powiedziała: "Wiem, że czułam twojego kutasa na nodze, kiedy mi obciągałeś". Po naszym wyjściu moja dziewczyna i ja uprawialiśmy wspaniały seks z dużą ilością ssania cycków z mojej strony. Później byłem kilka razy u tej dziewczyny, ale powiedziała mi, że nie będzie mnie karmić piersią, jeśli moja dziewczyna nie będzie obecna. Ale to się już nigdy nie powtórzyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz